راهنمای خرید هاردباکس

امروز چندتا از مزیت ها و معایب استفاده از هاردباکس برای بسته بندی رو باهم بررسی می کنیم :
خب در ابتدا باید بگیم جایگزین کردن هاردباکس به جای یک جعبه مقوایی ساده خیلی جذابه در صورتیکه مقرون به صرفه باشه. انتخاب این نوع بسته بندی هم اگر برای حاشیه سود شما تهدید جدی ای نیست حتما این کارو شروع کنید و بسته بندی تون رو حرفه ای کنید.

اما خوبه بدونید سفارش هاردباکس خیلی کار ساده ای نیست ، چون همه فکر میکنند این مدل جعبه در هر حالتی قیمت مقرون به صرفه ای داره و باید بگم اینطور نیست، هاردباکس رو وقتی میخواید در تیراژ پایین مثل 100-150 عدد سفارش بدید دیگه اون قیمت پایین جذاب رو نداره و براتون گرون تر در میاد. اما بازهم برای بعضی مشاغل به صرفه هست.

این بسته بندی قابلیت تولید در سایز های خیلی بزرگ رو نداره، یعنی محدودیت هایی هست و هرکسی امکان تولید ش با ماشین آلات صحافی و صنعتی رو نداره و شاید بتونند بصورت دستی براتون در تیراژ پایین تولید کنند که بازهم با این تفاسیر مشکل افزایش قیمت ایجاد میشه براتون.
انتخاب هاردباکس در صورتی مقرون به صرفه س که تیراژ بالایی داشته باشه (حداقل 1000) عدد و به حاشیه سود شما آسیبی نزنه و منطقی باشه.
شما میتونید با کمترین هزینه هاردباکس هارو برند کنید ، برای مثال با یه کلیشه ساده و طلاکوب میتونید روی جعبه هاتون رو برند کنید .

باکسیز خط تولید هاردباکس های با کفی چوبی رو داره که کاملا انحصاری و خاص هست، برای دیدن نمونه ها به صفحه اصلی برید توی محصولات نمونه ها و توضیحات هاردباکس های باکسیز رو ببینید.
کسب و کارتون پر رونق

نوشته های اخیر

دسته بندی ها